Namizna stojala: Preprosta rešitev za pospeševanje prodaje

Dandanes je bistvenega pomena personalizirati svojo komunikacijo, postati prepoznaven med konkurenco in poskrbeti, da izstopate z vsako podrobnostjo. Zato si tudi na videz preprosto orodje, kot je namizno stojalo, zasluži dodatno prilagoditev.

Pozornost ljudi je vse težje pritegniti: le resnično močan vizualni učinek lahko pritegne pogled tudi najbolj raztresenih.

Namizna stojala so zelo učinkovito oglaševalsko orodje za spodbujanje prodaje, promocijo blagovne znamke, posredovanje pomembnih informacij ali novic in generalno vzbujanje zanimanja potrošnikov.

So še posebej primerna za manjše število majhnih izdelkov. Glavna prednost, ki jo imajo pred drugimi stojalo je ta, da jih lahko postavite v višino oči kupca – na primer na pult. Pogosto so postavljena tam, kjer stranka čaka v vrsti za plačilo. Tako imajo kupci več časa, da si ogledajo izdelek, in se odločijo za impulzivni nakup.

Namizna stojala se najbolj pogosto uporabljajo za majhne izdelke, ki jih običajno najdemo na prodajnih mestih v bližini blagajne ali na posebnih policah. Z njimi lahko poudarite majhne izdelke, ki jih sicer ne bi opazili, ali delujejo kot predstavitev izdelkov, ki sami ne morejo izraziti svoje funkcije. Glede na umestitev na prodajnem mestu morajo biti kartonska namizna stojala prostorsko varčna, vendar sporočilno še vedno učinkovito.

Namembnost namiznih stojal

Glavna funkcija namiznega stojala je prikazati in izboljšati prepoznavnost vaših izdelkov oz. blagovne znamke, z namenom, da bi pritegnili pozornost strank v vrsti pred blagajno in spodbudili nadaljnji nakup.

Pogosto se uporabljajo za poudarjanje novih izdelkov ali promocijskih izdelkov, ki jih je mogoče kupiti v trgovini.

Promocijska funkcija pa ni edina funkcija namiznih prikazovalnikov, saj se lahko uporabljajo tudi za:

  • razstavljanje promocijskega gradiva na sejmih in prireditvah
  • krepitev vizualne identitete blagovne znamke na prodajnem mestu
  • ponujanje brezplačnih vzorcev za testiranje izdelka
  • urejeno in privlačno postavitev izdelkov

Gre za vizualno komunikacijsko orodje z velikim potencialom, vendar z nizko ceno, ki ga lahko z majhnimi stroški uporabite v številnih kontekstih in za različne namene.

Kje jih uporabiti?

Namizna stojala oz. pultni prikazovalnik, se lahko uporabljajo na številnih lokacijah kot so:

  • trgovine
  • lekarne
  • bari in restavracije
  • trafike
  • hoteli in gostišča
  • bencinski servisi
  • pošte
  • nakupovalna središča
  • potovalne agencije

Poleg tega se lahko namizna stojala uporablja tudi za postavitev promocijskih kotičkov ali podporo promocijskim dejavnostim na sejmu ali na dogodkih, kot so informativni dnevi na univerzah ali srednjih šolah, predstavitve knjig, festivali in konvencije.

Prednosti namiznega zaslona

  • Ozaveščanje in promocija blagovne znamke, ki doseže več potrošnikov;
  • Enostavno, praktično in z nizkimi stroški prilagajanja;
  • V večini primerov so izdelana iz trajnih materialov;
  • Preprosta in enostavna postavitev in oblika za razumevanje;
  • Izboljšana komunikacija med blagovno znamko in stranko;
  • Odlična razmerje med stroški in koristmi za dopolnilno orodje.

Zakaj izbrati namizna stojala iz kartona?

Kartonska namizna stojala so priljubljena izbira za predstavitev izdelkov. Toda zakaj je karton tako dober material? Možnosti za oblikovanje stojala so skoraj neskončne, pravi strokovnjaki za izdelavo stojal pa lahko ustvarijo natanko takšen vizual, ki bo ustrezal vašemu podjetju in vašim strankam.

Hkrati je karton enostaven za prevoz in ga je mogoče enostavno postaviti, odstraniti ali prestaviti. Karton je tudi cenovno ugoden material, kar je eden od razlogov, zakaj se veliko podjetij odloča za stojala iz kartona.

Kartonska namizna stojala so idealna za prodajne pulte in vitrine. So bistveni element za ponujanje promocijskih izdelkov na majhnem prostoru, saj pomagajo, da je vse, kar mora biti pri roki, dostopno z velikim vizualnim učinkom.

Ta vrsta stojal je zasnovana tako, da omogoča enostaven prevoz in sestavljanje konstrukcije, zaradi česar je komunikacija učinkovita in vidna.

Kartonsko namizno stojalo – takšno, kot si ga želite

V podjetju Modiz, prilagodimo namizna stojala vašim potrebam, tako da bo vaš izdelek predstavljen na najboljši možni način. Možnosti oblikovanja namiznega stojala so praktično neomejene in z veseljem ga oblikujemo v sodelovanju z vami.

Naša namizna stojala so izdelana iz kartona, so prostorna in predstavljajo zelo užinkovito prodajno orodje za prepoznavnost vaše blagovne znamke zaradi personaliziranega potiska v skladu z vašo celostno grafično podobo.

Vaše prilagojeno namizno stojala bo imelo povsem drugačen učinek, saj ga lahko naredimo resnično edinstvenega za resnično prepričljivo in privlačno komunikacijo. Izberite izvirnost in čustveno pritegnite svoje stranke ali vaše informativno gradivo in izdelke razporedite bolje, tako da bodo resnično vidni vsem.

Za vas in vaše potrebe smo v našem podjetju preučili različne vrste namiznih stojal, kot so na primer stojala za brošure, ki so idealna rešitev za usmerjanje pozornosti javnosti na novice iz brošur, ali obojestranska stojala, uporabni za širjenje oglasnega sporočila, pa tudi blagovne znamke podjetja.

Okolju prijazna izdelava

Vsa namizna stojala izdelamo v skladu s postopki ekološke proizvodnje. Končni izdelek je lahko pakiran v ležečem »flat« formatu ali pa je že predsestavljen.

Naš okolju prijazen tisk po meri je varen in kakovosten. Tiskamo na 1,8-milimetrski E-val (mikroval) karton, naše okolju prijazne barve ne sproščajo nobenih nevarnih snovi niti za ljudi, še manj za okolje, učinek pa je resnično občudovanja vreden. Poleg tega je tisk izdelan z digitalno UV tehnologijo visoke ločljivosti.